سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از روی دوستی نگریستن به چهره دانشمندعبادت است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
چهارشنبه 88 فروردین 26 , ساعت 6:11 عصر
یک روزنامه صهیونیستی خبر داد
ناخرسندی مقامات صهیونیست از انتخاب مجدد احمدی‌نژاد

خبرگزاری فارس: یک روزنامه صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد مقامات اسرائیلی از انتخاب مجدد محمود احمدی نژاد به عنوان رئیس جمهور آینده ایران ناخرسندند.


به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری عبری زبان "معاریو "، مقامات تل‌آویو از انتخاب مجدد محمود احمدی نژاد به عنوان رئیس جمهور آینده ایران ناخرسندند و علیه پیروزی وی در انتخابات آینده ایران شروع به برنامه‌ریزی کرده‌اند.
در ادامه این گزارش آمده است: احمدی‌نژاد فردی است که به عنوان یک نماینده رسمی، واقعه هولوکاست را زیر سوال برده است و با سخنرانی در دانشگاه کلمبیا تبلیغات گسترده‌ای علیه اسرائیل به راه انداخت.
در قسمت دیگری از این گزارش آمده است: رئیس‌جمهور فعلی ایران، همواره سیاستی ضد اسرائیلی پیش‌گرفته و اسرائیل را به عنوان غده سرطانی معرفی کرده است و چنین فردی هرگز نباید در جایگاه ریاست جمهوری ایران، به ریاست ضد اسرائیلی خود، ادامه دهد.
چندی پیش نیز یک تحلیگر صهیونیست نیز در مقاله‌ای، پیروزی مجدد خاتمی به عنوان یک فرد اصلاح‌طلب را مورد تحلیل قرار داده بود و مقایسه‌ای میان تفکر دولت خاتمی و احمدی‌نژاد در تعلیق و راه‌اندازی پروژه هسته‌ای انجام داده بود.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ